..

Gecenin bilmem saat kaçı, aslında biliyorum ama niye düşünüyorum ki, ben neden her şeyi amaa bu dünyadaki her şeyi düşünüyorum neden bu kadar kabalar? Neden böyle bu insanlar? Allah'ım dişlerimi sıkıyorum. Bananee bunlardan neden diyemiyorum. Saat kaç oldu diyor dışardaki biri, saat gecenin biri diye bağırasım geliyor. Nefes alıyorum veriyorum.

Bu dünyaya bir dal olarak gelmişim. İnce bir dal. O dalın başına çok şeyler gelmiş, dayanamamış kırılmış. O artık kırık bir dal. Bazı insanlar böyledir. Aslında bir çok insanla bir çok insanın acısı aynı. Hatta hiçbir farkı olmayan bile var. Ama herkesin acıyı yorumlama şekli farklı. Herkes kendi dünyasından bakıyor.

Gözlerimden acı bir gözyaşı düşüyor gecenin kollarına. 

Biliyorum daha çok imtihanım var önümde ama bi o kadar da güçsüzüm. Her bir şeye güçsüzüm gibi. 

Bu dünyada hiçbir zaman mükemmel bir hayat beklemedim. Zengin, milyoner, popüler vs olmayı da istemedim istemiyorum da. Çünkü ben bu dünyaya rahat yaşamaya gelmedim ki. Bu dünyaya gönderilişim bir imtihan. Seninde öyle. Daha gelirken ağlamadık mı? Bu dünyada her şey benim olacaksa, ahirette benim neyim olur?

Saat gecenin bilmem kaçı? 

Sanki bulutlar göğsüme oturmuş. Bende karşıma güvercinleri alıp derdimi anlatıyorum. 

Ne çok şey biliyorum gibi ama aslında hiçbir şey bilmiyorum. Bilemiyorum noldu bana söylesenize aynalar?

Anne benim yüzümü en iyi sen anlardın, suratın düşmüş yine derdin.. Anne beni duyuyor musun? ANNEE.. Uyuyordur belki, uyandırmayayım. 

Gece üzerime koşuyor. Rüzgarın hafifliği tüylerimi ürpertiyor. 

Sahiden saatin kaçı?




Yorumlar

Popüler Yayınlar